Integrated EFL & ICT Lesson Plan
Class (name, type of student):
Lesson focus: Speaking, Study skills
Level: Elementary-A2
Main Activities: Listening – Reading – Dictionary skills
Duration: 45 minutes
Materials
Technology component downloaded from/accessed in class at:
Internet connection – DVD-Rom – Poster – textbook English World 4
Other material:
PB p.59 – WBp.43 – Dictionary 4
A computer – a projector –loud speakers – blackboard – chalk…
Technology alternative (in case things don't work as planned):
- Download the video and the website on the computer.
- Print pictures of the target objects.
Introduction
Review of previous lesson:
Review of the verb “to be” in the present simple.
Review of vocabulary
Objectives of this lesson (tell students about them):
Using a video students will be able to understand the story and answer oral questions using appropriate language; read and act the dialogue.
Procedure
Presentation (teacher or student)
Practice new vocabulary on the poster
Warm up: (5 min)
Students talk about the picture ‘Let’s put on a play!’ Part 5: The final rehearsal. They answer the two following questions:
o What happened in Part 4?
o What is happening in the picture on the screen?
Main activity
• Students watch a video from DVD-Rom EW4 U5. They answer comprehension questions.
- What is the video about?
ინტეგრირებული EFL & ICT გაკვეთილის გეგმა
კლასი (დასახელება, ტიპის სტუდენტი): VI
გაკვეთილის მიზნები: საუბარი, სწავლის სწავლა, უნარი
სწავლების დონე: დაწყებითი-A2
ძირითადი საქმიანობა: მოსმენა - კითხვა - ლექსიკონის უნარები
ხანგრძლივობა: 45 წუთი
მასალები
ტექნოლოგიების კომპონენტი გადმოწერილი / შემოწმდა კლასში მისამართზე:
ინტერნეტ - DVD-ROM - მპოსტავის - სახელმძღვანელო ინგლისურ მსოფლიო 4
სხვა მასალა:
საზოგადოებრივი მაუწყებლის p.59 - WBp.43 - ლექსიკონი 4
კომპიუტერი - პროექტორს-ხმამაღალი მომხსენებლები - დაფა - ცარცი ...
შესავალი
მიმოხილვა წინა გაკვეთილი:
მიმოხილვა ზმნის "უნდა" ამ მარტივი.
მიმოხილვა ლექსიკა
მიზნები ამ გაკვეთილში:
გამოყენება ვიდეო სტუდენტებს საშუალება ექნებათ გაიგონ, ისტორია და უპასუხოს ზეპირი შეკითხვები გამოყენებით შესაბამისი ენაზე წაიკითხა და იმოქმედოს დიალოგი.
პრეზენტაცია (მასწავლებელი ან სტუდენტი)
პრაქტიკა ახალი ლექსიკონის შესახებ ვებ
მოთელვა – Warm-up: (5 წუთი)
სტუდენტები საუბრობენ სურათი "მოდით განთავსდება სპექტაკლი!" ნაწილი 5: საბოლოო რეპეტიციას. ისინი პასუხს ორ შემდეგ კითხვებს:
რა მოხდა ნაწილი 4?
რა ხდება სურათში ეკრანზე?
• სტუდენტები უყურებენ ვიდეოს DVD-ROM EW4 U5. ისინი პასუხობენ აღქმის შეკითხვებს.
- რის შესახებ არის ეს ვიდეო?
ტექნიკა ალტერნატიული (შემთხვევაში რამ არ მუშაობს, როგორც დაგეგმილია):
- ჩამოტვირთეთ ვიდეო და ნახვა კომპიუტერზე.
- ბეჭდვის სურათები სამიზნე ობიექტები.
No comments:
Post a Comment