Monday, December 5, 2011

Integrated EFL & ICT Lesson Plan


Class (name, type of student):

Lesson focus: Speaking, Study skills

Level: Elementary-A2

Main Activities: Listening – Reading – Dictionary skills


Duration: 45 minutes


Materials

Technology component downloaded from/accessed in class at:

Internet connection – DVD-Rom – Poster – textbook English World 4

Other material:

PB p.59 – WBp.43 – Dictionary 4
A computer – a projector –loud speakers – blackboard – chalk…

Technology alternative (in case things don't work as planned):

- Download the video and the website on the computer.

- Print pictures of the target objects.




Introduction

Review of previous lesson:

Review of the verb “to be” in the present simple.

Review of vocabulary




Objectives of this lesson (tell students about them):

Using a video students will be able to understand the story and answer oral questions using appropriate language; read and act the dialogue.






Procedure

Presentation (teacher or student)
Practice new vocabulary on the poster

Warm up: (5 min)
Students talk about the picture ‘Let’s put on a play!’ Part 5: The final rehearsal. They answer the two following questions:
o What happened in Part 4?
o What is happening in the picture on the screen?
Main activity

• Students watch a video from DVD-Rom EW4 U5. They answer comprehension questions.

- What is the video about?












































ინტეგრირებული EFL & ICT გაკვეთილის გეგმა


კლასი (დასახელება, ტიპის სტუდენტი): VI

გაკვეთილის მიზნები: საუბარი, სწავლის სწავლა, უნარი

სწავლების დონე: დაწყებითი-A2

ძირითადი საქმიანობა: მოსმენა - კითხვა - ლექსიკონის უნარები


ხანგრძლივობა: 45 წუთი


მასალები

ტექნოლოგიების კომპონენტი გადმოწერილი / შემოწმდა კლასში მისამართზე:

ინტერნეტ - DVD-ROM - მპოსტავის - სახელმძღვანელო ინგლისურ მსოფლიო 4

სხვა მასალა:

საზოგადოებრივი მაუწყებლის p.59 - WBp.43 - ლექსიკონი 4
კომპიუტერი - პროექტორს-ხმამაღალი მომხსენებლები - დაფა - ცარცი ...


შესავალი

მიმოხილვა წინა გაკვეთილი:

მიმოხილვა ზმნის "უნდა" ამ მარტივი.

მიმოხილვა ლექსიკა

მიზნები ამ გაკვეთილში:

გამოყენება ვიდეო სტუდენტებს საშუალება ექნებათ გაიგონ, ისტორია და უპასუხოს ზეპირი შეკითხვები გამოყენებით შესაბამისი ენაზე წაიკითხა და იმოქმედოს დიალოგი.




პრეზენტაცია (მასწავლებელი ან სტუდენტი)
პრაქტიკა ახალი ლექსიკონის შესახებ ვებ

მოთელვა – Warm-up: (5 წუთი)
სტუდენტები საუბრობენ სურათი "მოდით განთავსდება სპექტაკლი!" ნაწილი 5: საბოლოო რეპეტიციას. ისინი პასუხს ორ შემდეგ კითხვებს:
რა მოხდა ნაწილი 4?
რა ხდება სურათში ეკრანზე?

• სტუდენტები უყურებენ ვიდეოს DVD-ROM EW4 U5. ისინი პასუხობენ აღქმის შეკითხვებს.

- რის შესახებ არის ეს ვიდეო?

ტექნიკა ალტერნატიული (შემთხვევაში რამ არ მუშაობს, როგორც დაგეგმილია):

- ჩამოტვირთეთ ვიდეო და ნახვა კომპიუტერზე.

- ბეჭდვის სურათები სამიზნე ობიექტები.

No comments:

Post a Comment